Wednesday, June 23, 2010

Cawan Bunga Kekwa Hitam..


Salam & Good Day to all. Buat pengetahuan pembaca2, saya sedang dalam usaha nak mengumpul set Kekwa Hitam. Terkial2 jugaklah kiranya..hehe..tapi puas hati, alhamdulillah dengan apa yang dah ada..

Saya minat dengan kekwa hitam ni sebab masa kecik2 dulu selalu tengok dan guna. Coraknya simple but klasik..

Dari hasil pemerhatian koleksi kekwa hitam para bloggers..saya rasa teko untuk set ni hanya ada satu saiz, bukan macam teko bunga kangkung. Kalau salah, tolong betulkan ya.

Dan dalam banyak-banyak item kekwa hitam, saya tengah dok searching cawan bujang macam gambar di atas. Saya ada 2 biji je ni. Sesiapa ada info atau lebihan koleksi..boleh lah habaq yaa. Saya ni budak baru belajar. Terima kasih bunga kekwa..


No comments:

Post a Comment