Wednesday, November 30, 2011

..dapat mug and tumbler NESCAFE dari nyonya..






Salam and Good Day,






Nak share dengan semua, apa yang saya dapat lepas keluar dari sebuah kedai kepunyaan nyonya..






Setelah banyak soal jawab tentang barang lama..yang mana kedai beliau dah pon diselongkar oleh penggemar PML, saya pon nak beredar lah, nak balik..hehe, macam merajuk..






Maka, beliau pon lantasss mengambil sesuatu yang MERAHHH...eerrr.."ini free sajaa..ambil lahh"..mula2 tu, nak kata "tak payah lah nyaaa"..tapi sebab bersungguhh jer nyonya nak bagi..saya pun terima lahh...






Balik rumah, baru lah belek2...rupanya..barangan NESCAFE..collectible items ni.






Dalam mug NESCAFE tu bertulis " Have A Nice Day!" dan cover tumbler " 1 NOW 1 NESCAFE". Bukan tu saje...nyonya bagi saya gelas PEPSI, insya Allah, next posting, saya share..gelas PEPSI yang menarik itu ..terima kasih.








3 comments:

  1. cari yang lain,
    dapat yang lain (free)
    .....jadi la :)

    ReplyDelete
  2. Yana, sekarang ni susah nak jumpa nyonya yang baik tau, esp. nyonya yang jual pml, ni kira tersangatlah beruntung...hehe

    ReplyDelete
  3. tq en spallan n mas, nyonya2 zaman sekarang..tak boleh ditegurrr..tak boleh di tanya tntg pml..hehe..nasib dapat nescafe merah, hehe, lpas tu trus saya usha yg merah2 jer. best jugaa..

    ReplyDelete